poniedziałek, 6 czerwca 2016

Opozycja Marsa

Było nie było, konfiguracja zdarzająca się co dwa lata. Tegoroczna opozycja jednakże jest największa od dekady ( wiki ), więc tym bardziej nie mogłem zmarnować okazji.
I tym razem zdecydowałem się na scenariusz kanapowy, czyli rozłożenie się na balkonie. Rozwiązanie tyleż wygodne co paskudne - zupełnie zniweczone przez prądy konwekcyjne mojego budynku, sąsiedniego budynku, i budynku Agory.
Tak czy inaczej jako przygrywka przed Wielką Opozycją 2018 test można uznać za mniej więcej zaliczony, wnioski:
- SKMAK do kolimacji, albo do kosza;
- kompresja wideo w 450D nie pomaga;

Z 24 zgrywek wideo akceptowalną jakość miało 12. Z nich złożyłem po jednej klatce, z których złożyłem wynikowo jedną "master" klatkę. Efekt nie wart zachodu. Mars jest, ale szczegóły powierzchni tylko na słowo Honoru.

Brak komentarzy: